Vidékre is kérhetem a csomag postázását?
Hogyan kérhetem a szállítást?
Igen, a webáruházban található termékek oldalán feltüntettem a lehetséges szállítási határidőket.
A https://aranykarikagravir.hu oldalon megrendelet egyedi rendeléssel készült üvegeket
Előre utalás után ( erről bővebben olvashatsz , ha rákattintasz) elkészítem a rendelésed és a kért módon postázom, Magyarország bármely településére.
A megrendelt terméket a MPL szolgáltatása által küldöm, egynapos idő garantált csomagként. Feladáskor a posta értesítőt küld neked a megrendeléskor leadott email címedre.
A termékek általában 2 kg alattiak, vagy 2-5 kg közöttiek. Megrendelés visszaigazolásakor ezt mindig megírom. Ennek megfelelően számítom a feladási díjat és adom hozzá a rendelésed árához.
A posta csak törékenyként való feladás esetén vállal garanciát!
Javaslom a postapontos csomagot, így a jelenlétükben kibonthatod, ha törékeny feladással kéred, és ha gond van a beltartalommal, azonnal jelezheted nekik, jegyzőkönyvet vetethetsz fel.
ÁTVÉTEL MÓDJAI
1. Háznál történő átvétel
8-17 óra között szállítják ki. Ha nem találnak 5 munkanapig átveheted a postán a csomagot.
2. MPL Postán maradó-postaponton való átvétel
Be kell menned érte a címhez legközelebb lévő postára és átveheted a teljes nyitvatartási idő alatt, szombaton is. 5 napig van a csomag a postán ebben az esetben.
3. Személyes átvétellel: csak Zalaegerszegen , előzetes egyeztetés után.
Telefon: munkanapokon 9-17-ig
A megrendelőnek nemcsak joga, de kötelessége is a teljesítés minőségének vizsgálata. A csomag kézhezvételekor győződj meg róla, hogy az áru csomagolása sértetlen-e, a futár jelenlétében bontsd ki és ha rendellenességet tapasztalsz vetess fel jegyzőkönyvet. Ha nem engedik az előzetes átvizsgálást, akkor azt kifejezetten jelezd az átvétel igazolására szolgáló iraton, hogy nem volt lehetőséged az áru megvizsgálására. A futár távoztával - lehetőleg két tanú jelenlétében - azonnal bontsd fel a csomagot és ha töröttséget, problémát tapasztalsz, készíts fotót, majd jelezd a postának.
Ha aláírásoddal elismerted, hogy sértetlenül , hiánytalanul átvetted a csomagot, a bizonyítás rád hárul, azaz hiteles módon kell bizonyítanod , hogy így kaptad meg a terméket.
Amennyiben ez nem történik meg, akkor a szállítmány kibontása után talált sérült termékekre vonatkozó reklamációt, ( a PTK. szerint, a teljesítés után keletkezett felelősség, átszáll a megrendelőre), nem fogadnak. Én sem tudom orvosolni, nincs rá módom. Jogorvoslattal a területileg illetékes békéltető testülethez vagy a postához fordulhatsz.
Hogyan csomagolom be a rendelésedet, hogy az üveget sérülésmentesen kapjad meg?
A termékeimet merev falú, három rétegű dobozba rakom, amelyben a több darabból álló tartalmakat külön, külön is becsomagolom. Mindig akkora dobozt választok ami megfelelően védi a tartalmat és azokat jól körbe lehet még csomagolni. Az üres részeket térkitöltő anyaggal, buborékos fóliával , papírral töltöm ki, így segít elkerülni az ütésből, rázkódásból adódó sérüléseket. A dobozban nem marad üres hely, a termékek nem tudnak benne csúszkálni. Végül ragasztószalaggal zárom le, az esetleges hézagokat befedve.
A díszdobozban rendelt üvegeket, még egy dobozba belerakom, körülbélelve, tehát itt nem is szükséges a törékeny postázás.
Ha biztosra akarsz menni, akkor pluszban kérheted a törékenyként való szállítást, így vállal a posta garanciát a csomagért. Bővebben erről a honlapjukon tájékozódhatsz.
Ha maradt még ezzel kapcsolatban kérdésed, írd meg: KAPCSOLAT
vagy hívj :
Telefon: munkanapokon 9-17-ig
Blog
Legutóbbi bejegyzések
Kategóriák
Archívum
Információ
Hírlevél
A weboldal sütiket (cookie) használ az alapvető működés, valamint a jobb felhasználói élmény eléréséhez. Az oldal használatával elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, valamint az Adatvédelmi tájékoztatót.