.
A megrendelt terméket a MPL szolgáltatása által küldöm, egynapos idő garantált csomagként. Rendeléstől számítva a második héten tudom küldeni általában, egy héten belüli elkészítés esetén az ár 30% felárral bír.
A termékeimet merev falú, három rétegű dobozba rakom, amelyben a több darabból álló tartalmakat külön, külön is becsomagolom. Mindig akkora dobozt választok ami megfelelően védi a tartalmat és azokat jól körbe lehet még csomagolni. Az üres részeket térkitöltő anyaggal, buborékos fóliával , papírral töltöm ki, így segít elkerülni az ütésből, rázkódásból adódó sérüléseket. A dobozban nem marad üres hely, a termékek nem tudnak benne csúszkálni. Végül ragasztószalaggal zárom le, az esetleges hézagokat befedve.
Ha biztosra akarsz menni, akkor pluszban kérheted a törékenyként való szállítást, így vállal a posta garanciát a csomagért. Bővebben erről a honlapjukon tájékozódhatsz.
Amint megérkezett a számlára a megrendelt termékek ára, a megígért időpontra postázom őket az általad kiválasztott módon.
A posta a feladásról értesítést küld, emailben vagy sms-ben.
A termékek általában 2 kg alattiak, vagy 2-5 kg közöttiek. Megrendelés visszaigazolásakor ezt mindig megírom.
A posta csak törékenyként való feladás esetén vállal garanciát!
Javaslom a postapontra kért csomagot, így a jelenlétükben kibonthatod, ha törékeny feladással kéred, és ha gond van a beltartalommal, azonnal jelezheted nekik, jegyzőkönyvet vetethetsz fel.
-Háznál történő átvétel
8-17 óra között szállítják ki.Ha nem találnak 5 munkanapig átveheted a postán a csomagot.
- MPL Postán maradó-posta ponton való átvétel
Be kell menned érte a címhez legközelebb lévő postára és átveheted a teljes nyitvatartási idő alatt, szombaton is. 5 napig van a csomag a postán ebben az esetben.
A megrendelőnek nemcsak joga, de kötelessége is a teljesítés minőségének vizsgálata. A csomag kézhezvételekor győződjön meg róla, hogy az áru csomagolása sértetlen-e, a futár jelenlétében bontsa ki és ha rendellenességet tapasztal vetessen fel jegyzőkönyvet. Ha nem engedik az előzetes átvizsgálást, akkor azt kifejezetten jelezze az átvétel igazolására szolgáló iraton, hogy nem volt lehetősége az áru megvizsgálására. A futár távoztával -lehetőleg két tanú jelenlétében- azonnal pótolja azt és ha töröttséget, problémát tapasztal, készítsen fotót , majd jelezze a szállítónak.
Ha aláírásával elismerte, hogy sértetlenül , hiánytalanul átvette a csomagot, a bizonyítás önre hárul, azaz hiteles módon kell bizonyítania , hogy így kapta meg a terméket.
Amennyiben ez nem történik meg, akkor a szállítmány kibontása után talált sérült termékekre vonatkozó reklamációt, ( a PTK. szerint, a teljesítés után keletkezett felelősség, átszáll a megrendelőre), nem tudjuk elfogadni. Jogorvoslattal a területileg illetékes békéltető testülethez vagy a postához fordulhat.
------------------------
Blog
Legutóbbi bejegyzések
Kategóriák
Archívum
Információ
Hírlevél
A weboldal sütiket (cookie) használ az alapvető működés, valamint a jobb felhasználói élmény eléréséhez. Az oldal használatával elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, valamint az Adatvédelmi tájékoztatót.