Barion Pixel
+

GYAKORI KÉRDÉSEK 8. Nem törik össze szállítás közben?

AranyKarika2023-02-06hogyan, gyakori kérdések-GYIK, hogyan, rendelés, gyakori kérdések, összetörik, csomagolás, szállítás,

 

gyakori_8

Nem törik össze az üveg szállításkor?


A webáruházban és a https://aranykarikagravir.hu oldalon  rendelt gravírozott üvegeket 2011 óta készítem és szállíttatom az MPL szolgálattal.

Ez idő alatt 2 alkalommal történt meg, hogy törötten kapta meg a megrendelő, ami 10 éves viszonylatban, 4000 db csomagból értendő. Mindkét esetben a hanyagság volt az oka, nem a csomagolás.

Hogyan csomagolom be a megrendelt termékedet?

A termékeimet merev falú, három rétegű dobozba rakom, amelyben a több darabból álló tartalmakat külön, külön is becsomagolom. Mindig akkora dobozt választok ami megfelelően védi a tartalmat és azokat jól körbe lehet még csomagolni. Az üres részeket térkitöltő anyaggal, buborékos fóliával , papírral töltöm ki, így segít elkerülni az ütésből, rázkódásból adódó sérüléseket. A dobozban nem marad üres hely, a termékek nem tudnak benne csúszkálni. Végül ragasztószalaggal zárom le, az esetleges hézagokat befedve.

FONTOS!

A megrendelőnek nemcsak joga, de kötelessége is a teljesítés minőségének vizsgálata. A csomag kézhezvételekor győződj meg róla, hogy az áru csomagolása sértetlen-e, a futár jelenlétében bontsd ki és ha rendellenességet tapasztalsz vetess fel jegyzőkönyvet. Ha nem engedik az előzetes átvizsgálást, akkor azt kifejezetten jelezd az átvétel igazolására szolgáló iraton, hogy nem volt lehetőséged az áru megvizsgálására. A futár távoztával -lehetőleg két tanú jelenlétében- azonnal bontsd ki és ha töröttséget, problémát tapasztaltál, készíts fotót , majd jelezd a szállítónak.

Ha aláírásoddal elismerted, hogy sértetlenül , hiánytalanul átvetted a csomagot, a bizonyítás rád hárul, azaz hiteles módon kell bizonyítanod, hogy így kaptad meg a terméket.

Amennyiben ez nem történik meg, akkor a szállítmány kibontása után talált sérült termékekre vonatkozó reklamációt, ( a PTK. szerint, a teljesítés után keletkezett felelősség, átszáll a megrendelőre), nem tudom elfogadni. Jogorvoslattal a területileg illetékes békéltető testülethez vagy a postához fordulhatsz.
 
 
Olvasd el, hogy hogyan csomagolom be a megrendelésedet:
 
Szállítás-postázás
 
Ha maradt még ezzel kapcsolatban kérdésed, írd meg: KAPCSOLAT

vagy hívj :

                      

Telefon: munkanapokon 9-17-ig

+36 30 3889177

 

Információ

Kapcsolat

  • 8900 Zalaegerszeg, Berzsenyi út 15. Gravírozó Műhely
  • 06-30 388 9177
  • info@aranykarika.hu

Hírlevél

Viltor - webáruház készítés és bérlés

A weboldal sütiket (cookie) használ az alapvető működés, valamint a jobb felhasználói élmény eléréséhez. Az oldal használatával elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, valamint az Adatvédelmi tájékoztatót.